Saturday, July 21, 2012

Novel Untuk Disewa: SUNGGUH AKU MENGERTI

Buku ni is one of the first buku novel melayu yang saya beli this year (actually ever, coz selama ni asyik beli buku novel inggeris je).......sebabnya beli novel ni ialah kerana saya dah terbaca kat penulisan2u.....So kerana nak tau endingnya, belilah.......and over these 6 months buku ni i dah baca lebih dari 5 kali....... suka dengan watak Tengku Isma Danish yang romantik dan begitu mengambil berat akan Danisha Khalida.....dan suka jugak dengan watak Danisha Khalida yang manja dan lemah lembut tu......kalau nak buat drama bersiri pun saya recommend (provided that diorang tak tukar sangat jalan cerita dia)........

So ni some of the sinopsis dia yang ada kat kulit belakang buku tu.....

Danisha Khalida - Siapa yang tidak ingin dicintai? Tetapi mampukah Danisha menerima cinta daripada seorang lelaki dalam keadaan dia yang tidak mempunyai apa-apa lagi? Kesuciannya telah diragut oleh bapa tirinya sendiri, apa lagi yang tinggal untuk seorang suami?

Tengku Isma Danish - Kehidupan bebas yang dijalaninya berubah sedikit demi sedikit sejak dia mngenali Danisha Khalida. Sikap Danisha yang dengan selambanya mengarahkan Danish mengimamkan solat bagi sekumpulan kecil anak-anak yatim, membuatkan dirinya malu dengan kekurangan ilmu agama dalam dirinya. Peristia tersebut dan kehadiran Danisha Khalida menjadi pemangkin kepada sebuah perubahan dalam hidupnya.  

Rental Fee: RM5 (rent 5 books, free transport) or you can exchange them with your books untuk sebulan.
Meeting-up points: Any Kelana Jaya Line (PUTRA) LRT Station (esp. KLCC, Masjid Jamek, Pasar Seni), Alam Sari Bangi, Taman Setia Gombak, Taman Melati.
Terms and Conditions: PM me (FB Search Bar : Ana Shazreen Hamzah). State your meeting-up point. Leave your phone no. and address (for reference). Cash on delivery.