Monday, July 23, 2012

Novel Untuk Disewa: PELUKAN CINTA





Sebuah lagi novel olh Amisha Dania (she is fast becoming one of my favorite writer).........Love the loyalty and trust yang ditunjukkan dalam novel ni..........hubungan kekeluargaan yg penuh kasih sayang pun saya suka.........a bit geram dengan mak si Armand Danial.......but in the end all is well

Separuh daripada sinopsis dari kulit belakang buku:

Jatuh cinta adalah perkara  biasa di dalam kehidupan. Tetapi bagi Armand Danial dan Zulaikha Husna, jatuh cinta bukanlah sesuatu yang biasa. Sekali mereka bercinta, biarlah ia menjadi sesuatu yang abadi. Kekal untuk selamanya. Namun apa yang dihajati, tidak semudah itu untuk dimiliki. Biarpun cinta mereka tidaqk mendapat tentangan, tetapi pelbagai dugaan mereka perl hadapi untuk mencapai bahagia. Saat kata sepakat sudah dicapai, Armand Danial bernikah pula dengan sepupunya Asilah. Hancur luluh hati Zulaikha Husna, namun dia pasrah. Jodoh, ajal dan maut adalah ketentan Ilahi. Zulaikha Husna membawa diri ke Pantai Timur, berbakti di sana sambil mngubati hati yang luka. 

Rental Fee: RM5 (rent 5 books, free transport) or you can exchange them with your books untuk sebulan.
Meeting-up points: Any Kelana Jaya Line (PUTRA) LRT Station (esp. KLCC, Masjid Jamek, Pasar Seni), Alam Sari Bangi, Taman Setia Gombak, Taman Melati.
Terms and Conditions: PM me (FB Search Bar : Ana Shazreen Hamzah). State your meeting-up point. Leave your phone no. and address (for reference). Cash on delivery.